piątek, 18 maja 2012

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem :).
Wyszło słońce, coraz lepsza pogoda, więc idealny dzień na leginsy w kwiatki. Słonecznie więc nie może też okularów zabraknąc, które uwielbiam, mam ich pełno.Beżowa bluzka przewiewna i bardzo wygodna, pasuje do wielu rzeczy:). Do tego jeszcze kolczyki kwiatki. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Mam teraz dużo wolnego czasu, najdłuższe wakacje, bo po maturze, więc będę często tu zaglądac.



Bluzka: Takko
Legginsy: Butik
Baleriny: F&F
Okulary: Allegro

13 komentarzy:

  1. Śliczne leginsy,wyglądasz tak promiennie :)
    Dziękuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne legginsy i życze powodzenia w blogowaniu!
    moze obserwujemy nawzajem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kwiatowe legginsy :) dziękuję za komentarz i zapraszam do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś takie legginsy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy ładne! sugeruję powiększyć zdjecia dla wygody oglądania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super legginsy:D

    zapraszam do obserwowania :) bede mega wdzieczna :)
    http://annuskafashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne masz legginsy :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne legginsy i baleriny :)

    allaboutkatieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz - zgadzam się z tytułem Twojego bloga w 100% .

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo wakacyjne legginsy i świetne okulary :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog : D uwielbiam !
    zapraszam do mnie
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń